понедельник, 29 апреля 2013 г.

Модуль 8

Відомо що при традиційному навчанні вчитель сам оцінює діяльність учнів. Якщо учень знаходиться в центрі навчання, він активно залучається до процесу оцінювання. Але ж ця нова роль буде незвичною і непростою як для учнів так і для вчителя.
Як залучити учнів до оцінювання? Визначились з основними стратегіями оцінювання, створювали форми для підсумкового оцінювання учнів - мені це дуже сподобалось!
Виділили головні ідеї оцінювання:
* оцінювати знання і навички, вказані в навчальних цілях;
* оцінювання має акцентувати увагу на змісті навчальної теми та навичках ХХІ сттоліття;
* обмежити кількість критеріїв до необхідних.
Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає "оцінювання, зосереджене на потребах учнів", а саме на творчості і інноваційності процесу навчання.

Комментариев нет:

Отправить комментарий